Translate/Tłumacz

czwartek, 18 lipca 2013

Nominacja do Libster Awards

Hey :) Zostałam nominowana do Libster Awards! Trochę mnie to zaskoczyło, ale bardzo się cieszę i dziękuję wszystkim, a szczególnie Patrycji Nowickiej, która mnie nominowała.
Mam nadzieję, że moje opowiadanie się Wam podoba i zostaniecie ze mną do końca <3 Sandra  :*

Moje pytania to:

1. Jak masz na imię? Skąd jesteś?
Sandra. Warszawa.

2. Ulubiony członek zespołu 1D? Dlaczego akurat on?
Kocham wszystkich tak samo, lecz gdybym miała wybrać jednego, byłby to Zayn. Strasznie podoba mi się jego głos. Jest w nim coś takiego, co sprawia, że gdy go słyszę, mam ciarki. 

3. Ulubiona piosenka?
Small Bump - Ed Sheeran

4. Pisząc swój blog, wzorujesz się na jakimś?
Zdecydowanie nie. Wszystko, co tu piszę to moja własna inwencja wspomagana komentarzami czytelników.

5. Czytasz mojego bloga?
Szczerze mówiąc, nie. Chociaż mam zamiar zacząć.

6. Imaginy czy opowiadania?
Zdecydowanie opowiadania.

7. Jedna rzecz, dla której zostałam Directioner to...? (dokończ)
... piosenki, które tworzą chłopaki.

8. Twoje marzenie?
Być na koncercie One Direction.

9. Jakie jest twoje motto?
"Jeśli chcesz coś czego nigdy nie miałeś, zrób coś czego nigdy nie zrobiłeś."

10. Ulubiony cytat wybranego chłopaka z 1D?
"Wiek to tylko liczba. Dojrzałość jest wyborem." - Harry Styles

11. Co da ci ta nominacja?
Jestem pewna, że zmobilizuje mnie ona do dalszego pisania.

Oto blogi, które nominuję:
* http://and-be-with-me.blogspot.com
* http://or-am-i-fool.blogspot.com/
* http://dark-one-direction-story.blogspot.com/
* http://between-lemons.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Skąd jesteś?
3. Czy kupiłeś płytę Little Mix?
4. Ulubiony wokalista?
5. Masz zwierzęta? Jak tak, to jakie?
6. Ulubiona piosenka?
7. Ulubiony zespół?
8. Czy należysz do jakiś fandomów? Jak tak, to jakich?
9. Twoje motto?
10. Od kiedy zajmujesz się pisaniem?
11. McDonald vs KFC?

To by było na tyle.
Kolejny rozdział już niedługo!
Pozdrawiam xoxo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz